Faq

1. W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na trzy sposoby:

1. on-line na stronie internetowej wypełniając podany formularz. Po kliknieciu wyślij system automatycznie wygeneruje dla Państwa informacje o przyjęciu rezerwacji do bazy.

2. telefonicznie pod numerem +48 12 638 02 12, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00 oraz w soboty w godz. 10:00 - 15:00

3. faxem nr +48 12 638 02 14 bądź mailem na biuro@tww.pl podając imię nazwisko adres numer telefonu [najlepiej komórkowy] termin wybrany apartament bądź miasto i ilość przyjeżdżających osób

2. Czy w apartamentach znajdują się pralki?

W naszych apartamentach Smrek w każdym mieszkaniu znajduje się pralka. W Willi Motylek znajduje się współne pomieszczenie z pralką do ogólnego użytku. W naszym obiekcie w Krakowie, pralkę oraz suszarkę znajdą Państwo w osobnym pomieszczeniu. Mogą Państwo korzystać z nich bezpłatnie w godzinach od 8 do 22.

3. Czy można u Państwa zarezerwować wycieczkę lub zamówić taksówkę?

Tak, oferujemy szeroki wybór wycieczek z przewodnikiem, które można zamówić z wyprzedzeniem albo na miejscu w recepcji. Współpracujemy również z firmą przewozową, która oferuje swoje usługi na terenie miasta, transfery na lotnisko jak i również trasy międzymiastowe.

4. Czy obiekt posiada parking? Jeśli tak to czy jest on darmowy?

Niestety nasz obiekt w Krakowie nie posiada prywatnego parkingu. Nasi Goście mogą wybrać spośród dwóch opcji:

A. Pozostawienie samochodu na parkingu, który znajduje się po obu stronach jezdni. Jest on płatny 3-3,5zł/godzinę, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-20.00. W tygodniu, w godzinach 20.00-10.00 oraz w weekendy parkowanie przy ulicy jest bezpłatne.

B. Drugą opcją jest parking strzeżony. Współpracujemy z kilkoma parkingami, oddalonymi od naszych apartamentów o ok. 400 metrów. Rezerwacja nie jest wymagana. Koszt parkowania samochodu to 40-50zł/dobę.

 

W naszym obiekcie w Zakopanem znajduje się bezpłatny parking bezpośrednio przy obiekcie. 

5. Jak daleko od apartamentu znajduje się sklep spożywczy?

W Krakowie najbliższy sklep spożywczy znajdą Państwo tuż obok naszych apartamentów, jest on czynny w godzinach 7-22. W Zakopanem duży sklep spożywczy znajduje się około 200 metrów od obiektu. 

6. Co się stanie kiedy zgubię moją kartę do apartamentu?

W przypadku zgubienia karty należy uiścić opłatę 30 zł. Następnie wyrabiamy dla Państwa duplikat.

7. Czy w pobliżu apartamentów znajdują się jakieś restauracje?

Tak, szeroki wybór restauracji znajdą Państwo na Rynku Głównym Krakowa, który znajduje się zaledwie kilkaset metrów od naszego obiektu. W Zakopanem, najbliższa restauracja znajduje się 100 metrów od obiektu, a odległość od ulicy Krupówki, przy której znajdą Państwo liczne lokale gastronomiczne to niecałe 1000 metrów.

8. Czy w pobliżu obiektu znajduje się siłownia?

Minisiłownia oraz sauna znajdują się w naszym obiekcie w Krakowie. W naszej strefie relaksu znajdą Państwo saunę mokrą, rower statyczny, rower półleżący z ruchomymi ramionami, hantle oraz maty do ćwiczeń. Wszyscy Goście mogą bezpłatnie korzystać ze strefy w godzinach 8:00 – 22:00.

9. Czy dla osób śpiących na sofie także przewidziany jest komplet pościeli?

Oczywiście. Do miejsca na sofie przewidziany jest komplet pościeli - dwie poduszki oraz kołdra. Na życzenie Gości możemy dołożyć do apartamentu dodatkową kołdrę, jednakże prosimy o uprzednie zaznaczenie prośby.

10. Czy można na pobyt zabrać ze sobą psa, kota...?

Niestety na pobyt w naszych apartamentach nie można zabierać ze sobą zwierząt.

11. Czy należy zabrać ze sobą naczynia kuchenne

Kuchnia i aneksy kuchenne w naszych apartamentach są wyposażone zarówno w sprzęt kuchenny jak i również nakrycia stołowe.

12. Czy w apartamentach jest pościel i ręczniki?

Tak, zarówno w sypialni jak i w łazience znajdą Państwo niezbędne wyposażenie.

13. Czy jest możliwość zamówienia śniadania?

W naszym aparthotelu w Krakowie wydajemy śniadania na życzenie naszych Gości. W ofercie firmy cateringowej, z którą współpracujemy znajdują się śniadania tradycyjne, wegetariańskie, wegańskie, kontynentalne, bezglutenowe i na słodko. Koszt śniadania to 35 złotych za osobę. Śniadania podajemy do apartamentów, a w przypadku grup powyżej 20 osób – w naszej jadalni, w formie szwedzkiego stołu. W Zakopanem śniadania są serwowane w jadalni Willi Motylek w cenie 30 zł od osoby. Prosimy zamawiać je dzień wcześniej do godziny 18:00 dnia poprzedniego. 

14. Czy po przyjeździe można zapłacić kartą kredytową?

Tak, nasi pracownicy są wyposażeni w przenośne czytniki kart kredytowych.

15. Czy jest możliwość otrzymania faktury za pobyt?

Oczywiście po wcześniejszym wypełnieniu formularza rezerwacji w którym to zawarte są dane do faktury lub wysłaniu Państwu w dniu przyjazdu przy przekazaniu klucza albo wyślemy pod wskazany adres.

16. Czy cena, jaką otrzymuję w potwierdzeniu rezerwacji to cena ostateczna czy też są jakieś inne dodatkwe opłaty?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

17. Jak należy zwrócić klucze?

W dniu przyjazdu podczas przekazywania kluczy bądź karty nasz pracownik uzgodni z Państwem godzinę wyjazdu, aby móc odebrać klucze.

18. Gdzie można odebrać klucze/karty magnetyczne do apartamentu?

Karty do apartamentu lub klucze mogą Państwo odebrać w dniu przyjazdu po godzinie 15:00 w recepcji. W przypadku późnego przyjazdu należy ustalić z pracownikiem recepcji sposób i miejsce odebrania kluczy. W Zakopanem jest to najczęściej sejf znajdujący się przy furtce obiektu. 

19. Czy w apartamentach jest recepcja?

W naszym aparthotelu w Krakowie posiadamy recepcję czynną codziennie w godzinahc 8:00 - 22:00. W Zakopanem recepcja jest czynna w godzinach 9:00-12:00 i 15:00-20:00. Natomiast w razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań oddajemy do Państwa dyspozycji całodobowy numer telefonu, pod którym można uzyskać w czasie pobytu wszelaką pomoc dotyczącą apartamentów.

20. Czy można przesunąć godziny doby hotelowej?

Zgodnie z naszym regulaminem doba hotelowa trwa w godzinach od 15:00 w dniu przyjazdu do 12:00 w dniu wyjazdu. Godzina wyjazdu nie podlega negocjacji.

21. Czy jest możliwość wstawienia dostawki lub łóżeczka dziecięcego do apartamentu?

Tak istnieje taka możliwość za dodatkową opłatą. Proszę o zaznaczenie takiej potrzeby/życzenia wypełniając formularz rezerwacji. Koszt dostawki wynosi 40zł doba a łóżeczka dziecięcego 15zł.

22. Zarezerwowałem dla mojej rodziny apartament 4-osobowy, natomiast my wybieramy się w składzie 5 osób. Czy musimy wykupić dodatkowe miejsce dla dziecka?

Dodatkowe miejsca wstawiane są do apartamentu na życzenie klienta.

23. Czy podana cena jest za osobę czy apartament?

Cena przedstawiona w cenniku lub podliczona za dany pobyt jest ceną wynajęcia całego apartamentu. W ofercie apartamentu podana jest maksymalna liczba osób.

Telefon:
48 12 638 02 12
Adres e-mail:
biuro@tww.pl
Zend\Mvc\Router\Http\RouteMatch Object ( [length:protected] => 4 [params:protected] => Array ( [controller] => Application\Controller\Index [action] => faq [module] => Application [lang] => pl ) [matchedRouteName:protected] => polish-hostname/faq )