Faq

1. W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na trzy sposoby:

1. on-line na stronie internetowej wypełniając podany formularz. Po kliknieciu wyślij system automatycznie wygeneruje dla Państwa informacje o przyjęciu rezerwacji do bazy.

2. telefonicznie pod numerem +48 12 638 02 12, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00 oraz w soboty w godz. 10:00 - 15:00

3. faxem nr +48 12 638 02 14 bądź mailem na biuro@tww.pl podając imię nazwisko adres numer telefonu [najlepiej komórkowy] termin wybrany apartament bądź miasto i ilość przyjeżdżających osób

2. Czy w apartamentach znajdują się pralki?

W naszych apartamentach Smrek w każdym mieszkaniu znajduje się pralka. W Willi Motylek znajduje się współne pomieszczenie z pralką do ogólnego użytku. W naszym obiekcie w Krakowie, pralkę oraz suszarkę znajdą Państwo w osobnym pomieszczeniu. Mogą Państwo korzystać z nich bezpłatnie w godzinach od 8 do 22.

3. Czy można u Państwa zarezerwować wycieczkę lub zamówić taksówkę?

Tak, oferujemy szeroki wybór wycieczek z przewodnikiem, które można zamówić z wyprzedzeniem albo na miejscu w recepcji. Współpracujemy również z firmą przewozową, która oferuje swoje usługi na terenie miasta, transfery na lotnisko jak i również trasy międzymiastowe.

4. Czy obiekt posiada parking? Jeśli tak to czy jest on darmowy?

Niestety nasz obiekt w Krakowie nie posiada prywatnego parkingu. Nasi Goście mogą wybrać spośród dwóch opcji:

A. Pozostawienie samochodu na parkingu, który znajduje się on po obu stronach jezdni. Jest on płatny 3-3,5zł/godzinę, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-20.00. W tygodniu, w godzinach 20.00-10.00 oraz w weekendy parkowanie przy ulicy jest bezpłatne.

B. Drugą opcją jest parking strzeżony. Współpracujemy z kilkoma parkingami, oddalonymi od naszych apartamentów o ok. 400 metrów. Rezerwacja nie jest wymagana. Koszt parkowania samochodu to 40-50zł/dobę.

 

W naszym obiekcie w Zakopanem znajduje się bezpłatny parking bezpośrednio przy obiekcie. 

5. Jak daleko od apartamentu znajduje się sklep spożywczy?

W Krakowie najbliższy sklep spożywczy znajdą Państwo tuż obok naszych apartamentów, jest on czynny w godzinach 7-22. W Zakopanem duży sklep spożywczy znajduje się około 200 metrów od obiektu. 

6. Co się stanie kiedy zgubię moją kartę do apartamentu?

W przypadku zgubienia karty należy uiścić opłatę 30 zł. Następnie wyrabiamy dla Państwa duplikat.

7. Czy w pobliżu apartamentów znajdują się jakieś restauracje?

Tak, szeroki wybór restauracji znajdą Państwo na Rynku Głównym Krakowa, który znajduje się zaledwie kilkaset metrów od naszego obiektu. W Zakopanem, najbliższa restauracja znajduje się 100 metrów od obiektu, a odległość od ulicy Krupówki, przy której znajdą Państwo liczne lokale gastronomiczne to niecałe 1000 metrów.

8. Czy w pobliżu obiektu znajduje się siłownia?

Minisiłownia oraz sauna znajdują się w naszym obiekcie w Krakowie. W naszej strefie relaksu znajdą Państwo saunę mokrą, rower statyczny, rower półleżący z ruchomymi ramionami, hantle oraz maty do ćwiczeń. Wszyscy Goście mogą bezpłatnie korzystać ze strefy w godzinach 8:00 – 22:00.

9. Czy dla osób śpiących na sofie także przewidziany jest komplet pościeli?

Oczywiście. Do miejsca na sofie przewidziany jest komplet pościeli - dwie poduszki oraz kołdra. Na życzenie Gości możemy dołożyć do apartamentu dodatkową kołdrę, jednakże prosimy o uprzednie zaznaczenie prośby.

10. Czy można na pobyt zabrać ze sobą psa, kota...?

Oczywiście, choć warto pamiętać, że wówczas pobierana jest dodatkowo opłata wysokości 20zł za dobę.

11. Czy należy zabrać ze sobą naczynia kuchenne

Kuchnia i aneksy kuchenne w naszych apartamentach są wyposażone zarówno w sprzęt kuchenny jak i również nakrycia stołowe.

12. Czy w apartamentach jest pościel i ręczniki?

Tak, zarówno w sypialni jak i w łazience znajdą Państwo niezbędne wyposażenie.

13. Czy jest możliwość zamówienia śniadania?

W naszym aparthotelu w Krakowie wydajemy śniadania na życzenie naszych Gości. W ofercie firmy cateringowej, z którą współpracujemy znajdują się śniadania tradycyjne, wegetariańskie, wegańskie, kontynentalne, bezglutenowe i na słodko. Koszt śniadania to 30 złotych za osobę. Śniadania podajemy do apartamentów, a w przypadku grup powyżej 20 osób – w naszej jadalni, w formie szwedzkiego stołu. W Zakopanem śniadania są serwowane w jadalni Willi Motylek. Prosimy zamawiać je dzień wcześniej do godziny 18:00 dnia poprzedniego. 

14. Czy po przyjeździe można zapłacić kartą kredytową?

Tak, nasi pracownicy są wyposażeni w przenośne czytniki kart kredytowych.

15. Czy jest możliwość otrzymania faktury za pobyt?

Oczywiście po wcześniejszym wypełnieniu formularza rezerwacji w którym to zawarte są dane do faktury lub wysłaniu Państwu w dniu przyjazdu przy przekazaniu klucza albo wyślemy pod wskazany adres.

16. Czy cena, jaką otrzymuję w potwierdzeniu rezerwacji to cena ostateczna czy też są jakieś inne dodatkwe opłaty?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

17. Jak należy zwrócić klucze?

W dniu przyjazdu podczas przekazywania kluczy bądź karty nasz pracownik uzgodni z Państwem godzinę wyjazdu, aby móc odebrać klucze.

18. Gdzie można odebrać klucze/karty magnetyczne do apartamentu?

Karty do apartamentu lub klucze mogą Państwo odebrać w dniu przyjazdu po godzinie 15:00 w recepcji. W przypadku późnego przyjazdu należy ustalić z pracownikiem recepcji sposób i miejsce odebrania kluczy. W Zakopanem jest to najczęściej sejf znajdujący się przy furtce obiektu. 

19. Czy w apartamentach jest recepcja?

W naszym aparthotelu w Krakowie posiadamy recepcję czynną codziennie w godzinahc 8:00 - 22:00. W Zakopanem recepcja jest czynna w godzinach 9:00-12:00 i 15:00-20:00. Natomiast w razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań oddajemy do Państwa dyspozycji całodobowy numer telefonu, pod którym można uzyskać w czasie pobytu wszelaką pomoc dotyczącą apartamentów.

20. Czy można przesunąć godziny doby hotelowej?

Zgodnie z naszym regulaminem doba hotelowa trwa w godzinach od 15:00 w dniu przyjazdu do 12:00 w dniu wyjazdu. Godzina wyjazdu nie podlega negocjacji.

21. Czy jest możliwość wstawienia dostawki lub łóżeczka dziecięcego do apartamentu?

Tak istnieje taka możliwość za dodatkową opłatą. Proszę o zaznaczenie takiej potrzeby/życzenia wypełniając formularz rezerwacji. Koszt dostawki wynosi 40zł doba a łóżeczka dziecięcego 15zł.

22. Zarezerwowałem dla mojej rodziny apartament 4-osobowy, natomiast my wybieramy się w składzie 5 osób. Czy musimy wykupić dodatkowe miejsce dla dziecka?

Dodatkowe miejsca wstawiane są do apartamentu na życzenie klienta.

23. Czy podana cena jest za osobę czy apartament?

Cena przedstawiona w cenniku lub podliczona za dany pobyt jest ceną wynajęcia całego apartamentu. W ofercie apartamentu podana jest maksymalna liczba osób.

Telefon:
48 12 638 02 12
Adres e-mail:
biuro@tww.pl
Zend\Mvc\Router\Http\RouteMatch Object ( [length:protected] => 4 [params:protected] => Array ( [controller] => Application\Controller\Index [action] => faq [module] => Application [lang] => pl ) [matchedRouteName:protected] => polish-hostname/faq )