Faq

1. W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na trzy sposoby:

1. on-line na stronie internetowej wypełniając podany formularz. Po kliknięciu “Wyślij” system automatycznie wygeneruje dla Państwa informację o przyjęciu rezerwacji do bazy.

2. telefonicznie pod numerem +48 12 638 02 12, przez całą dobę

3. mailem na biuro@apartart.pl podając: imię, nazwisko, adres, numer telefonu [najlepiej komórkowy], termin, wybrany apartament (rodzaj apartamentu), miasto oraz ilość przyjeżdżających osób.

 

2. Czy w apartamentach znajdują się pralki?

W Krakowie zapraszamy Państwa do korzystania z pralni, w której jest pralka oraz suszarka. Czynna codziennie od 8 do 22. Podobnie w Zakopanem w Willi Motylek również znajdą Państwo pralnię, natomiast w naszych Apartamentach Smrek pralka znajduje się w każdym mieszkaniu.

3. Czy można u Państwa zarezerwować wycieczkę lub zamówić taksówkę?

Tak, oferujemy szeroki wybór wycieczek z przewodnikiem, które można zamówić z wyprzedzeniem albo na miejscu w recepcji. Współpracujemy również z firmą przewozową, która oferuje swoje usługi na terenie miasta, transfery na lotnisko jak i również trasy międzymiastowe.

4. Czy obiekt posiada parking? Jeśli tak to czy jest on darmowy?

Niestety nasz obiekt w Krakowie nie posiada prywatnego parkingu. Mogą Państwo natomiast wybrać sposób parkowania spośród dwóch opcji:

A. Pozostawienie samochodu na parkingu, który znajduje się po obu stronach jezdni. Jest on płatny 3-3,5zł/godzinę, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-20.00. W tygodniu, w godzinach 20.00-10.00 oraz w weekendy parkowanie przy ulicy jest bezpłatne.

B. Drugą opcją jest parking strzeżony w cenie 40-50 zł/doba. Współpracujemy z kilkoma parkingami, oddalonymi od naszych apartamentów o ok. 400 metrów. Rezerwacja nie jest wymagana.

 

W naszym obiekcie w Zakopanem znajduje się bezpłatny parking bezpośrednio przy obiekcie lub miejsca w garażu.

 

5. Jak daleko od apartamentu znajduje się sklep spożywczy?

W Krakowie najbliższy sklep spożywczy znajdą Państwo tuż obok naszych apartamentów, jest on czynny w godzinach 7-22. W Zakopanem duży sklep spożywczy znajduje się około 200 metrów od obiektu. 

6. Co się stanie kiedy zgubię moją kartę magnetyczną do apartamentu?

W przypadku zgubienia karty magnetycznej należy uiścić opłatę 30 zł. Następnie wyrobimy dla Państwa duplikat.

7. Czy w pobliżu apartamentów znajdują się jakieś restauracje?

Tak, szeroki wybór restauracji znajdą Państwo na Rynku Głównym Krakowa, który znajduje się zaledwie kilkaset metrów od naszego obiektu. W Zakopanem, najbliższa restauracja znajduje się 100 metrów od obiektu, a odległość od ulicy Krupówki, przy której znajdą Państwo liczne lokale gastronomiczne to niecałe 1000 metrów.

8. Czy w pobliżu obiektu znajduje się siłownia?

Minisiłownia oraz sauna znajdują się w naszym obiekcie w Krakowie. W naszej strefie relaksu znajdą Państwo saunę, rower statyczny, rower półleżący z ruchomymi ramionami, hantle oraz maty do ćwiczeń. Wszyscy Goście mogą bezpłatnie korzystać ze strefy w godzinach 8:00 – 22:00.

9. Czy dla osób śpiących na sofie także przewidziany jest komplet pościeli?

Oczywiście. Do miejsca na sofie przewidziany jest komplet pościeli - prześcieradło, dwie poduszki oraz kołdra. Na życzenie Gości możemy dołożyć do apartamentu dodatkową kołdrę, jednakże prosimy o uprzednie zaznaczenie prośby.

10. Czy można na pobyt zabrać ze sobą psa, kota...?

Niestety na pobyt w naszych apartamentach nie można zabierać ze sobą zwierząt.

11. Czy należy zabrać ze sobą naczynia kuchenne

Kuchnia i aneksy kuchenne w naszych apartamentach są wyposażone zarówno w sprzęt kuchenny jak i również nakrycia stołowe. Dzięki czemu w pełni mogą Państwo korzystać z kuchni przygotowując posiłki jak i je serwując. Dodatkowo na wyposażeniu znajdą Państwo kieliszki do wina oraz otwieracz do butelek, a także materiałowe ściereczki kuchenne. Ze względów ekologicznych nie mamy na wyposażeniu ręczników papierowych.

12. Czy w apartamentach jest pościel i ręczniki?

Tak, w naszych apartamentach na wyposażeniu są dostępne: pościel, ręczniki, suszarka do włosów oraz ekodozownik z mydłem do rąk.

13. Czy jest możliwość zamówienia śniadania?

W naszej rezydencji w Krakowie dostarczamy śniadania na życzenie naszych Gości. W ofercie firmy cateringowej, z którą współpracujemy znajdują się śniadania: tradycyjne, wegetariańskie, wegańskie, kontynentalne, bezglutenowe i na słodko. Koszt śniadania to 35 złotych za osobę. Śniadania podajemy do apartamentów, a w przypadku grup powyżej 20 osób – w naszej jadalni w formie szwedzkiego stołu. W Zakopanem śniadania są serwowane w jadalni Willi Motylek w cenie 30 zł od osoby. Śniadania należy zamawiać dzień wcześniej do godziny 18:00.

14. Czy po przyjeździe można zapłacić kartą kredytową?

Tak, nasi pracownicy są wyposażeni w przenośne czytniki kart kredytowych.

15. Czy jest możliwość otrzymania faktury za pobyt?

Oczywiście po wcześniejszym wypełnieniu formularza rezerwacji, w którym to zawarte są dane do faktury lub wysłaniu Państwu w dniu przyjazdu przy przekazaniu klucza. Fakturę możemy również wysłać pod wskazany adres.

16. Czy cena, jaką otrzymuję w potwierdzeniu rezerwacji to cena ostateczna czy też są jakieś inne dodatkowe opłaty?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

17. Jak należy zwrócić klucze?

W dniu przyjazdu podczas przekazywania kluczy bądź karty nasz pracownik uzgodni z Państwem godzinę wyjazdu, aby móc odebrać klucze.

18. Gdzie można odebrać klucze/karty magnetyczne do apartamentu?

Karty magnetyczne do apartamentów lub klucze mogą Państwo odebrać w dniu przyjazdu po godzinie 15:00 w recepcji w Krakowie i Zakopanem. W przypadku późnego przyjazdu prosimy o wcześniejszy kontakt z recepcją. W Zakopanem jest to najczęściej sejf znajdujący się przy furtce obiektu.

19. Czy w apartamentach jest recepcja?

W naszej rezydencji w Krakowie posiadamy recepcję czynną codziennie 24 godziny na dobę. W Zakopanem recepcja jest czynna w godzinach 9:00-12:00 i 15:00-20:00. Natomiast w razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań oddajemy do Państwa dyspozycji całodobowy numer telefonu, pod którym można uzyskać w czasie pobytu wszelaką pomoc dotyczącą apartamentów.

20. Czy można przesunąć godziny doby hotelowej?

Zgodnie z naszym regulaminem doba hotelowa trwa w godzinach od 15:00 w dniu przyjazdu do 12:00 w dniu wyjazdu.

21. Czy jest możliwość wstawienia dostawki lub łóżeczka dziecięcego do apartamentu?

Tak istnieje taka możliwość za dodatkową opłatą. Prosimy o zaznaczenie takiej potrzeby/życzenia wypełniając formularz rezerwacji. Koszt dostawki wynosi 40 zł/doba, a łóżeczka dziecięcego 20zł/doba.

22. Zarezerwowałem dla mojej rodziny apartament 4-osobowy, natomiast my wybieramy się w składzie 5 osób. Czy musimy wykupić dodatkowe miejsce dla dziecka?

Dodatkowe łóżka wstawiane są do apartamentu na Państwa życzenie za dodatkową opłatą. Posiadamy rozkładane łóżka oraz dziecięce łóżeczka turystyczne.

23. Czy podana cena jest za osobę czy apartament?

Cena przedstawiona w cenniku lub podliczona za dany pobyt jest ceną wynajęcia całego apartamentu. W ofercie apartamentu podana jest maksymalna liczba osób.

Telefon:
48 12 638 02 12
Adres e-mail:
biuro@apartart.pl