Faq

1. Czy można na pobyt zabrać ze sobą psa, kota...?

Oczywiście, choć warto pamiętać, że wówczas pobierana jest dodatkowo opłata wysokości 20zł za dobę.

2. Czy należy zabrać ze sobą naczynia kuchenne

Kuchnia i aneksy kuchenne w naszych apartamentach są wyposażone zarówno w sprzęt kuchenny jak i również nakrycia stołowe.

 

3. Czy w apartamentach jest pościel i ręczniki?

Tak, zarówno w sypialni jak i w łazience znajdą Państwo niezbędne wyposażenie.

4. Czy jest możliwość zamówienia śniadania?

Tak. W Krakowie przyniesiemy śniadania do Państwa apartamentu po uprzednim uzgodnieniu godziny jego dostarczenia. Należy tutaj wspomnieć, że w apartamentach w Warszawie nie jest możliwe dostarczenie śniadań w soboty, niedziele i dni świąteczne.

W Warszawie śniadania serwowane są w okolicznej restauracji.

W Zakopanem śniadania są serwowane w jadalni Willi Motylek, prosimy zamawiać je dzień wcześniej do godziny 18:00.

5. Czy w apartamentach można palić?

W apartamentach obowiązuje zakaz palenia. Można palić wyłącznie na balkonach. W Zakopanem w Willi Motylek jest wydzielona palarnia.

6. Jak trafić do danego apartamentu?

Aby ułatwić Państwu dojazd umieściliśmy na naszej stronie internetowej mapy dla poszczególnych miast z zaznaczonymi na nich apartamentami. Znaleźć je można w zakładce "Mapy". Dodatkowo można znaleźć mapę i podany wskaźnik GPS po wejściu na podstronę każdego z naszych apartamentów.

7. Czy po przyjeździe można zapłacić kartą kredytową?

Tak, pracownicy TWW są wyposażeni w przenośne czytniki kart kredytowych.

8. Czy jest możliwość otrzymania faktury za pobyt?

Oczywiście po wcześniejszym wypełnieniu formularza rezerwacji w którym to zawarte są dane do faktury lub wysłaniu Państwu w dniu przyjazdu przy przekazaniu klucza albo wyślemy pod wskazany adres.

9. Czy cena, jaką otrzymuję w potwierdzeniu rezerwacji to cena ostateczna czy też są jakieś inne dodatkwe opłaty?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

10. Jak należy zwrócić klucze?

W dniu przyjazdu podczas przekazywania kluczy pracownik TWW uzgodni z Państwem godzinę wyjazdu, aby móc odebrać klucze.

11. Gdzie można odebrać klucze?

Klucze do apartamentu mogą Państwo odebrać w dniu przyjazdu po godzinie 15:00 w dogodnym wcześniej ustalonym miejscu zwykle przy apartamencie.

12. Czy w apartamentach jest recepcja?

W naszach apartamentach Warszawie nie posiadamy recepcji. Staramy się dostarczyć i odebrać klucze w dogodnych dla Państwa miejscach i godzinach. W Zakopanem recepcja jest czynna w godzinach 9:00-12:00 i 15:00-20:00. Natomiast w razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań oddajemy do Państwa dyspozycji całodobowy numer telefonu, pod którym można uzyskać w czasie pobytu wszelaką pomoc dotyczącą apartamentów.

 

W Krakowie posiadamy recepcję, czynną w dni powszednie w godzinach 8:00-20:00, a w weekendy w godzinach 9:00-20:00. Recepcja znajduje się na terenie kompleksu Stary Browar w Krakowie przy ulicy Lubicz 17.

13. Czy można przesunąć godziny doby hotelowej?

Zgodnie z regulaminem TWW doba hotelowa trwa w godzinach od 15:00 w dniu przyjazdu do 12:00 w dniu wyjazdu. Godzina wyjazdu nie podlega negocjacji.

14. Czy jest możliwość wstawienia dostawki lub łóżeczka dziecięcego do apartamentu?

Tak istnieje taka możliwość za dodatkową opłatą. Proszę o zaznaczenie takiej potrzeby/życzenia wypełniając formularz rezerwacji. Koszt dostawki wynosi 40zł doba a łóżeczka dziecięcego 15zł.

15. Zarezerwowałem dla mojej rodziny apartament 4-osobowy, natomiast my wybieramy się w składzie 5 osób. Czy musimy wykupić dodatkowe miejsce dla dziecka?

Dodatkowe miejsca wstawiane są do apartamentu na życzenie klienta.

16. Czy podana cena jest za osobę czy apartament?

Cena przedstawiona w cenniku lub podliczona za dany pobyt jest ceną wynajęcia całego apartamentu. W ofercie apartamentu podana jest maksymalna liczba osób.

17. W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na trzy sposoby:

1. on-line na stronie internetowej wypełniając podany formularz. Po kliknieciu wyślij system automatycznie wygeneruje dla Państwa informacje o przyjęciu rezerwacji do bazy.

2. telefonicznie pod numerem +48 12 638 02 12, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00 oraz w soboty w godz. 10:00 - 15:00

3. faxem nr +48 12 638 02 14 bądź mailem na biuro@tww.pl podając imię nazwisko adres numer telefonu [najlepiej komórkowy] termin wybrany apartament bądź miasto i ilość przyjeżdżających osób

Telefon:
48 12 638 02 12
Adres e-mail:
biuro@tww.pl
Zend\Mvc\Router\Http\RouteMatch Object ( [length:protected] => 4 [params:protected] => Array ( [controller] => Application\Controller\Index [action] => faq [module] => Application [lang] => pl ) [matchedRouteName:protected] => polish-hostname/faq )